Serwis skuterów wodnych Warszawa

Naszą firmę tworzą ludzie pełni pasji. Każdy z nas reprezentuje inne umiejętności i zakres działalności, dzięki czemu udało nam się stworzyć kompleksową ofertę dla naszych Klientów. Zajmujemy się serwisem sprzętu motorowodnego, quadów, ATV oraz pojazdów terenowych typu Can-Am czy DTV Shreder, a także ubezpieczeniem i pozyskaniem finansowania na te sprzęty.

Serwisujemy i naprawiamy skutery wodne SEA  DOO, YAMAHA, KAWASAKI, HONDA.

Co nas wyróżnia? 

  • ponad 10-letnie doświadczenie w sportach motorowodnych
  • bazujemy na najnowszych technologiach i sprawdzonych podzespołach
  • nasze wieloletnie doświadczenie doprowadziło nas do tego, że maszyny przez nas przygotowane wygrywały w wyścigach na arenie krajowej i międzynarodowej

Specjalizujemy się w naprawie, serwisie i tuningu skuterów wodnych.

Zakres naszych usług to:

  • przegląd i serwis skuterów wodnych
  • kompleksowa naprawa
  • konserwacja zimowa
  • wymiana oleju, filtrów, świec
  • remonty silników
  • wymiana śruby
  • wymiana wearingu
  • tuning mechaniczny
  • chip tuning
  • zwiększenie mocy
  • kodowanie zrywek
  • naprawy tapicerskie i szkutnicze
  • i inne

Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam na krótkie podsumowanie najważniejszych rzeczy związanych z eksploatacją skuterów wodnych.

Co jest najważniejsze w ograniczeniu kosztów eksploatacji skuterów wodnych?

  • regularne przeglądy zgodne z zaleceniami producenta
  • wymiana oleju, filtrów i innych materiałów eksploatacyjnych
  • ogólne dbanie o kondycję skutera
  • należyte zabezpieczenie na okres wyłączenia z eksploatacji


Jakie są najczęstsze usterki skuterów wodnych z naszego doświadczenia?

  • napęd (śruba, wearing, uszczelnienie wału, a w najgorszym przypadku uszkodzenie pompy napędowej). Usterki te najczęściej powstają w wyniku pływania po płytkiej wodzie lub parkowania na kamienistych plażach.
  • silnik – te usterki powstają najczęściej na skutek złej eksploatacji, braku regularnych przeglądów, a zwłaszcza konserwacji zimowej.
  • uszkodzenie intercoolera – najczęściej powstaje na skutek m.in. nie płukania skutera wodnego po pływaniu po słonej wodzie i braku zabezpieczenia na zimę szczególnie gdy skuter stoi w miejscu nieogrzewanym, gdzie temperatura spada poniżej 0 stopni Celsjusza.
  • elektryka – do częstych awarii skuter dochodzi też wskutek jego podtopienia np. w przypadku przewrócenia go do góry dnem.
  • uszkodzenie kompresora w wyniku braku okresowych wymian podzespołów kompresora (regeneracja)

Co jest w zakresie przeglądu, serwisu okresowego?

Każdy producent przy danej liczbie MTG zaleca swój zakres serwisowy. Ważne jest, żeby przestrzegać tych wytycznych, ponieważ wpłynie to na ograniczenie kosztów związanych z eksploatacją skutera i napraw.

Jak powinno wyglądać przygotowanie skutera wodnego do sezonu?

Zanim wypłyniemy skuterem na wodę po okresie zimowym warto sprawdzić kondycję akumulatora, dolać świeżego paliwa, sprawdzić poziom oleju, sprawdzić czy są zakręcone korki spustowe i czy nie ma żadnych wycieków w kadłubie.


Czy ważne jest zabezpieczenie skutera wodnego na zimę?

Konserwacja zimowa to przegląd okresowy + zabezpieczenie skutera na zimę, by był dostosowany do przechowywania w temperaturach ujemnych oraz do nieużytkowania przez dłuższy czas.

Czy warto naprawiać skutery na używanych częściach?

W przypadku braku dostępności części nowych do skuterów wodnych (a w sezonie zdarza się to często) można wspomagać się częściami używanymi, oby jednak były one z wiarygodnego źródła. Jednak są części, które producent nakazuje wymieniać na nowe.